LaMaya

Trådstartare
Jag tänkte höra om det är någon som vet nåt om någon hingst vid namn Gogo?
Hade ett sto som jag fått uppgifter om skulle vara efter honom.
Hon hade okänd stam och imp. Danmark.

kan man få se bilder, hitta info om denna hingst?

tack i förhand / Lina

Sv: Gogo?

Stoet är fött 90-91 så det finns bara arabhingsten att välja mellan.
Om så vidare inte stoet född 88 är mamman.

men en arabhingst som pappa till denna? Måste ha en grov mamma i så fall.

1.991608733.354258.jpg

Känns som hoppet slockna igen. :crazy:

Nu har jag kollat i danska HesteData, och det finns tyvärr inte en enda registrerad häst som heter Gogo :(

Nu kom jag på att jag skulle kolla på Go-Go, och då hittade jag en hingst född 1984 :) Han är inte godkänd och har inga registrerade avkommor, men såna kan ju finnas ändå!

va inne och kolla på en av Lusitano sidorna och fick information om att året 93 (som tandläkaren meddela att han trodde hon var född) så ska alla hästar varit döpta på M. och hon hette ju Michella.

så chansen är att han lusitanohingsten Go-Go är hennes pappa. Men chansen är väll ändå ganska liten. :crazy:

men jag har kämpat i 5 år nu så några år till får man ge.
har ju en avkomma efter henne som det skulle betyda massor om han fick stam på den sidan också.

men tack så jätte mycket för hjälpen !

Vet att det finns en arabhingst som heter/hette GoGo..Skimmel är/var han. Han vart på et arabrstuteri i danmark när jag praktiserade där hösten -03. har för mig att han vart rätt gammal och blev såld men vet ej vart.. finns bilder på honom på www.turban-stud.dk
på hemsidan finns det en spalt till vänster där trycker du på

Stemningsbilleder
- Avlshingste
Gogo finns på bilderna nummer 04, 08, 10

hans stam är Palas x Gonagra

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Nikan
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 500
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka