Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en sort som heter Collina som jag ätit ett fåtal gånger. Det smakar som en dröm, en bra dröm.Jag behöver köpa ett extra äppelträd som pollinatör till mitt nuvarande då det äldre dött. Jag kan inte bestämma mig för vilken sort! Tänker söta, röda äpplen med fast kött. Idéer?
Jag behöver köpa ett extra äppelträd som pollinatör till mitt nuvarande då det äldre dött. Jag kan inte bestämma mig för vilken sort! Tänker söta, röda äpplen med fast kött. Idéer?
Det finns flera olika Astrakan, bland annat en röd. Men det är en riktigt gammal sort och det finns nog flera nyare sorter som är bättreMin hund heter Astrakan, det ska också vara en äppelsort, men minns inte om det är ett rött äpple
Oj, jag trodde alla äpplen pollinerade varandra?Beror ju lite även på vilket äpple du har, vad som passar som pollinatör?
Googla pollineringstabell äpple så hittar du flera och kan se vilka sorter som passarOj, jag trodde alla äpplen pollinerade varandra?
Aroma är inte fel, men nuvarande är åt det syrligare hållet så skulle vilja ha ett sötare att blanda medAroma är aldrig fel, men de har ju en syra som väger upp sötman och antingen gillar man det eller så gör man det inte.
Ingrid Marie är mitt bästa äpple, så det är mitt tipsJag behöver köpa ett extra äppelträd som pollinatör till mitt nuvarande då det äldre dött. Jag kan inte bestämma mig för vilken sort! Tänker söta, röda äpplen med fast kött. Idéer?
Det var väldigt många i tabellen som passar med mitt nuvarande så jag tar emot alla tips och ser sen. Kanske köper jag fler än ett