Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dagens frukostmacka är en god(!) representant för mitt påläggstänk:
Jag är ingen stor mackätare, men äter gärna och helst knäcke, nu är jag inne i en period av 'rund & god' men oavsett vad jag äter för typ av bröd så är mitt pålägg oftast grönsaker. Här på bilden har jag bredbar pepparrotsost och klippta råa krispiga sockerärtor. Andra standardvarianter är:
-Tomat och lökringar
-Paprikaringar och persilja
-naturell philadelphia och skurna svarta oliver
-babyspenat och philadelphiaklickar
-riven gul lök och riven tomat i en blandning
-kokt potatis och philadelphiaklickar
- bästa bästa favoriten - varmrökt lax på knäcke.
Alla har naturligtvis, extrasaltad bregott i botten. Annars kan man ju lika gärna tugga på telefonkatalogen eller nåt!
-
* Majonäs och tomat med salt och peppar på.
* Mixat stora vita bönor, marinerad soltorkad tomat och basilika.
* Keso med purjolök och svartpeppar.
* Kaviar och ost.
Gjorde en röra på philadelphia med finhackad lök, paprika, knaperstekt peperoni och upphettad röd och grön chilli, mycket gott säger sambon medans jag endast testade den mildare varianten utan chilli och paprika. Funkar även utmärkt som fyllning i t.ex. kyckling
varm chiabatta med bacon och brie och ev. lite rödlökschutney eller med chevre och honung
Beans on toast, rostad med med vita bönor
Just nu kör jag på den enkla med så goda varianten rostat med smör och mild cheddar och en kopp te till
Ekonomi & Juridik Rädsla har den tendensen.
Det är ju 3 frågeställningar här.
Den första är om det är ett beteende hästen har ( med eller utan fysiska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.