Bewildered

Trådstartare
Jag tankte...

att vi kunde ju inte vara de samre pa buke sa.. har ar varan God Jul Trad!! :banana:

Det finns manga fina manniskor har inne pa western, vissa lite tystare an andra, men manga, manga som ar helt otroliga, hjalpsamma och supertrevliga - Det har gar ut till er..

God Jul!!!!

Och firar ni inte jul..

Happy hollidays!!

Jag hoppas ni far fina helgdagar med trevligt sallskap, glada djur och god mat! :banana:

Sv: God Jul!!

Merry Christmas Canada:
U got u´r turkey ready?
I found a 4.2kg. Tom I´ll pop in the over, no cranberry´s:d, have to use lingon, no pumpkin pie :cry:
Az

Då önskar jag dig, och alla andra, en god jul tillbaka:)

Tycker också att western är ett av de trevligaste forumet här på buke, är sällan något tjafs i trådarna, utan fullt av ärliga, uppriktiga och hjälpsamma människor... Vi är inte så många, men lyckas hålla igång trådarna ganska bra ändå;)

:bow:Så God Jul till er alla:bow:

Får jag vara med? Brukar att läsa en hel del härinne men har inte varit så mycket aktiv här.

S5030581.jpg
[/IMG]

GOD JUL till alla!

Sa klart du far vara med!! :) O sicken sot palle!! :) :love:

Ar: Jupp, or well, turkey aint done yet.. but it's here allright. And it's frikkin Huge!! :rofl: but.. we're acctually having Ham this year too!!! :banana: First year in this family with ham on the xmas table since motherinlaw was a lil girl.. :)

God Jul från mig med...

Skriver inte så mycket längre då hästen blivit såld, men läser minst lika mycket :)

God Jul på er! Vilken lyxjul med snö på backen! På lördag åker jag och hämtar min egen julklapp : En app. quarter :-) Man måste ju vara generös mot sig själv ;-)

Underbart o lasa alla! I synnerhet god jul fran er som mest bara laser :) Jag hoppas verkligen alla har en underbar helg, ett vackert nytt ar o manga fina framgangar nasta ar! Oavsett om det bara ar ute i skogen eller pa tavlingsbanan! :) Smyglasare sa som varjedags skrivare har pa forumet... Utan er hade westernforumet har dott for laaaange sedan!

Lycka till nu, njut av varandra, djuren o allt dar emellan o ha de alldeles underbart! (Nu ska jag ut o fortsatta mata godis at alla hundarna o ge hastarna sin julklapp - lite extra sweetfeed for dom allihopa!)

God fortsättning på julen och hoppas att alla fått fina klappar. Jack fick ett underbart ull/fleece täcke som passade perfekt. Nu kan han bli torr och varm när han varit ute och blivit genomblöt.

Kram på er alla goa western människor härinne :love:

Gott fortsätttning!:banana: Dottern fick en tolksele men jag har inte fått en hästrelaterad julklapp så jag köpte nu faktiskt över juldagrna via internet en beganad circleYsadel från Tyskland :o Får se vilken häst den passar och vems julklapp det blir :rofl:

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 132
Senast: Huggorm
·
Western Gott nytt ar, alskade, hatade Westernbuke med sitt underbara folk! Ma ni alla ha en underbar kvall och ett kalasbra kommande ar -...
Svar
3
· Visningar
1 230
Senast: malinsnoops
·
Hästhantering Hej, har ventilerat det här lite i andras tradar men inte fatt nagon reaktion sa jag tankte att det kanske ar battre att starta en egen...
Svar
17
· Visningar
1 986
Senast: daphna
·
Övr. Hund Det har anknytning till Snuffsans trad men jag vill inte hora nagra forelasningar om vilken taskig hundagare jag ar som inte har pli pa...
2
Svar
39
· Visningar
2 901
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar