God Jul Dressyrare

malinsky

Trådstartare
Hoppas att B_A_L godkänner detta, men jag vill önska alla er som brukar uppehålla sig på Dressyr en riktigt God Jul och ett Gott Nytt dressyr År.

Ät inte för mycket julmat så ni får problem med ridningen bara :rofl:

Eller så får ni göra som jag, jag ska klättra massor för hand över hela julhelgen :angel:

Sv: God Jul Dressyrare

God Jul och Gott nytt dressyr-år på dig också malinsky och alla ni andra!

Har redan ätit för mycket julmat är jag rädd.... Men det dressyrar jag bort i mellandagarna! :idea:

En riktigt God Jul till dig och dina familj + pållarna så klart!!

Ha det nu riktigt skönt och ta hand om er!! :love: :love: :love:

Nej jag har bara riduppehåll på julafton, sen är det igång igen med 5 hästar så jag hinner inte äta så mkt julmat :D

Ja God Jul på er alla från mig :banana:

GOD JUL själv och alla andra också! :bow: :love:
Rider inte på julafton men alla andra dagar om hästen orkar mej då efter all julmat:o

God jul till alla :D

Jag har proppat i mig extremt mycket non stop och en massa gröt idag :crazy:, så vi får väl se om ponnyn pallar att bära mig imorgon. Har just nu lilla julafton :) hehe.

Ha en jättegod jul och gott nytt år!

Önskar också alla 2 och 4 beningar inne på dressyr GOD JUL och ett gott nytt dressyr år!!!

Och ni!!

Glöm inte att hänga upp en en rund knäckebrödskaka ovanför era hästars boxdörrar!!

Annars kommer tomtenissarna och rider hästarna svettiga under natten!!

God Jul och Gott Nytt dressyr År till dig, hästarna, och alla andra här på forumet, även från mig!

Ja men visst!!!

Skriv ner en liten "lathund" bara, så de får ner hästarna på tygeln!!!

:banana:

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 637
Senast: Acto
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 487
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 721
Senast: Ajda
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka