Har alltid antagit att hunden vaknar om det är mardröm, precis som jag själv alltid gjort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är en omplacering och första gångerna hon väckte oss med sitt plågade yl blev jag livrädd, men hon somnar alltid lugnt om med en suck så nu är jag också lugn när det händer.Min har några gånger skrikit som om det var night terrors, höll på att kissa ner mig själv när jag hörde det. Sen tittar jag mot hunden och där ligger han och snarkar vidare.
Har någon en bild på när era hundar sover? Tycker Siri verkligen är gulligast när hon sover.
Åhhhh vad gulligt
Vi är dom som blir påverkade.Min har några gånger skrikit som om det var night terrors, höll på att kissa ner mig själv när jag hörde det. Sen tittar jag mot hunden och där ligger han och snarkar vidare.
Egentligen väldigt OT, men tusan vad jag relaterade! Drömmer ofta klardrömmar som ibland är så jäkla obehagliga att jag försöker väcka mig själv genom att ge ljud ifrån mig. Kan tycka att jag vrålar i drömmen men vaknar efter visst kämpande med ett halvkvävt mumlande som varken väcker sambo eller hundMånga hundar pratar i sömnen. Man får tänka på att de inte kan skälla fullt ut när de sover (då vaknar de av det) så det som låter som ett ledset gny kan vara ett glatt skall i hundens dröm. Min hund pratar mycket i sömnen, klart mer när han har lekt och haft extra roligt under dagen så jag tror att han drömmer om det han har upplevt precis som vi människor gör.