Gnislar tänder?!

Shimzy

Trådstartare
min lilla vovva gnislar tänder ibland? varför? å är det farligt?
jag brukar fya henne för de kan ju inte vara bra för tänderna..men de verkar inte som om hon fattar vad hon har gjort för fel..
hon gör det inte vid något speciellt tillfälle..tror jag inte som jag har lagt märke till ialllfall..

har hon något bettfel? är du säker på att hon gör det med vilje? jag tror inte det är så schysst att fya henne om hon inte kan hjälpa det...

det verkar som om hon gör det då man skall tycka synd om henne.. typ när ingen bryr sig om henne å så..
nä hon skall inte ha ngt fel vad jag vet..vet gjorde en snabbtitt en gång men ingen riktig undersökning.. :crazy:
kanske får kolla upp det..

ja du kan ju i alla fall ringa och höra om det är farligt. annars tror jag att du ska strunta i att hon gnisslar. lycka till!

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 814
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
370
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka