GN på Strömsholm.

H

HannaSS

Hej Hej alla!
Hur hade ni det idag då, blev det någon ordentlig träff??
//Hanna!!

Tyvärr blev det inte någon ordentlig träff. Hade sms kontakt med bladluz, toughcookie och noteca, men träffade ingen av dom.

Däremot har jag bott hos och träffat elshacera. Bladluz hade jag kontakt med hela dagen, men fick ge mig iväg hem när dom ringde och sa att min fölunge hade varit och skurit sig i benet.

Jag var på plats men fick fullt upp med att sadla hästa osv eftersom det blev lite rörigt efter Elected mans fall, såg iallafall de flesta av löpen även om det sas blev lite på språng.....
Hur är det med fölet????

Sprang runt en hel del själv för att hinna kolla så mkt som möjligt mellan löpen.

Tror jag lyckades fånga bladluz på foto när hon träckte i alla fall. Har inte orkat kolla korten ännu.

Lilleman är lite däven men mår bra. Har fått en massa saker att tvätta smörja och spruta honom med. Kommer inte ens ihåg namnet på allt. Men det var inte så farligt stort som det lät när dom ringde. Det känns bra.

va oxå påplats hela dfagen, men hade oxå fullt upp med och träcka hästarna. han däremot se lopp 3 då min kompis skulle starta, hon ledde från start till mål!! så riligt att hon vann!! fick vandringspriset silverstöveln!! Carioca komma femma duktiga :love:Kråkan :love:!! skulle kommit fyra om hon inte blivit trängd på upploppet! :mad:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, Min ena häst är för överviktig för att släppa på bete vind för våg i sommar utan han kommer bredvid övriga och så ska han få...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Anna-Bella
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: Karolina90
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 951
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV