Sv: Gmail

Japp
Varje person som har en Gmail får 100 st att ge till andra.
Finns säker någon här som har det för det är bara att söka här så tror jag det kommer upp.

Jag har en massa invites att dela med mig av. Skicka ett PM till mig med din nuvarande e-postadress, så fixar jag en invite åt dig.:)

PM och invite skickat.:) Hoppas som jag skrev i PMet att du blir nöjd med gmail. Jag har haft det i drygt ett år och har cirkus 2000 mail i inboxen, men det är fortarande endast 2% av utrymmet som är upptaget!

Bara hemskt nyfiken:angel:

Men vad är en Gmail för något och hur funkar den??

funlight//som inte fattar nåt....:angel:

Gmail är en e-posttjänst, likt exempelvis hotmail, fast mycket bättre i mitt tycke.;) Delvis därför att Gmail har ett stort utrymme för mailen, som i dagsläget är uppe i ca 2,7 GB. Det går att jämföras med Hotmail som endast har 250MB utrymme.

Pazuzu skrev:
Gmail är en e-posttjänst, likt exempelvis hotmail, fast mycket bättre i mitt tycke.;) Delvis därför att Gmail har ett stort utrymme för mailen, som i dagsläget är uppe i ca 2,7 GB. Det går att jämföras med Hotmail som endast har 250MB utrymme.

*KL*

gmail är jättebra. fast inom vissa företag får man inte använda/skicka till gmail adresser eftersom det (enligt uppgift) står i avtalet att man ger goggle rätt att scanna mailen och indexera innehållet.

Laban.. har bara 15 st. att dela ut ;)

Då har du svenskspråkig gmail antar jag?

Byt isåfall till engelskspråkig gmail så får du fler inbjudningar och fler finesser överlag. Allt nytt kommer till engelskspråkiga först och de andra senare.

Skulle hemskt gärna också vilja ha Gmail.
Skulle du vilja skicka en invite till mej med? :angel:

*KL*

Åhhh jag vill också ha Gmail....kan vara bra att ha nu när jag blir av med min skolmail

Jag har en massa inbjudningar kvar så det går bra att PM:a mailadress till mig.

ullo skrev:
Byt isåfall till engelskspråkig gmail så får du fler inbjudningar och fler finesser överlag. Allt nytt kommer till engelskspråkiga först och de andra senare.

Aha, är det så det är? Jag fick typ 20 inbjudningar när jag skaffade gmail men efter ett tag ökades det plötsligt på till 100.

Jag är skitnöjd med gmail och har helt lagt ner hotmailen.

Använder mina två e-mail till synonym adress och en som jag kan använda till vad som helst för att minska risken att få massa spam i min "riktiga" e-mail adress

Jag har oxå massa konton att ge ut.. Bara att skicka ett PM me mailaddress så skickar jag en inbjudan..

mandalaki skrev:
Jag är skitnöjd med gmail och har helt lagt ner hotmailen.
Vem har inte det? Fast jag har ett helt gäng gmailar, till nick på olika forum bland annat. Och så har jag förstås aldrig haft hotmail utan det var yahoo jag lade ner.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?
  • Hålvägg

Omröstningar