Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollade på mina betalda räkningar idag. På inbetalningskortet står det D-Service. Men det är säkert bara dom som sköter fakturorna. Jag lovar att höra av mig när jag får nästa leverans av dom. Det står Nature Choice på påsen om det kan vara en ledtråd.Det låter också intressant
Har börjat ge min tik Glucovet idag. Får se om det hjälper något alls. Men det är såklart värt att prova
Någon som vet vart man kan få tag i Glucovet?
Min kompis har förstås slartav bort adressen och telenummret
Jag kollade på mina betalda räkningar idag. På inbetalningskortet står det D-Service. Men det är säkert bara dom som sköter fakturorna. Jag lovar att höra av mig när jag får nästa leverans av dom. Det står Nature Choice på påsen om det kan vara en ledtråd.
Sedan vet jag att dom brukar göra reklam i Hundsport. Ring SKK och fråga dom kanske vet. Tror jag fick erbjudandet i en tidning från dom ?!
Någon som använder Glucovett till sin hund med atros?
Erfarenheter?
Biverkningar?
Resultat?
Fick 500 gram av en vän nu ikväll. Och hade tänkt börja ge min 10-åriga tjej det mot atros.
Jag upplever att många som ger sina äldre hundar glukosamin får en rörligare hund, så något bra måste det ju vara!