Globus reflexträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 890
L

Lozzan

vad tycker ni om det? Kvalite/storlek/annat??

reflex.jpg

Sv: Globus reflexträns

har aldrig sett det förut... fast man kan ju även fästa lösa reflexer på tränset (typ vira reflexband runt nosgrimman), det verkar billigare och minst lika bra! OCh blir dessa "utslitna" är det ju bara att sätta på nytt band. Ett träns är ju lite dyrare att byta ut!

Jag har ett liknande men dock ej globus och det köpte jag för att jag tyckte det var snyggt, inte för reflexernas skull, dom blev en bonus så att säja.

jag tycker också att det är snyggt. har sett ett annat reflexträns men det fiins inte i shettis

Personligen tycker jag inte det är så snyggt med reflexer påtränsen :angel:

Nää.. men på en shettis kan det nog vara sött!!

Lozzan: Rider du shettis.. en/arna eller tar du bara hand om dem?

Trodde att du var rätt gammal (asså inte typ 75 utan kanske 16,17)

nej jag rider inte men kör och sköter. fast jag är inte så "gammal" heller

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Aleel
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar