Globus läderbenskydd

M

Muffe

Fick precis hem ett par bakstrykkappor från Globus i läder. Enligt annonsen skulle de ha två spännen, men verkligheten visade att det bara var en smalare läderrem som knäppe.

Är det någon som har dessa och vet om de sitter bra trots detta? Vill inte prova eftersom för o veta säkert behöver jag rida med dem och då är det kanske svårt o skicka tillbaka dem.

Tacksam för svar!

Sv: Globus läderbenskydd

Fick precis hem ett par bakstrykkappor från Globus i läder. Enligt annonsen skulle de ha två spännen, men verkligheten visade att det bara var en smalare läderrem som knäppe.

Är det någon som har dessa och vet om de sitter bra trots detta? Vill inte prova eftersom för o veta säkert behöver jag rida med dem och då är det kanske svårt o skicka tillbaka dem.

Tacksam för svar!

Jag ser nu att detta borde ha legat under utrustning, kan någon flytta åt mig så är jag tacksam (vet inte hur man gör).

nu her inte jag globus men ett par andra o de har bara ett spänne men kolla på glouses hemsida
www.globussport.se

kollade o de har ett par med bara ett spänne

Ja, det är dom jag köpt men på den hemsida jag köpte från så stod det att de var med 2 spännen. Så frågan är hur de sitter, passformen ser "sissodär" ut.

Jag har globus fast de har 2 spännen!? :confused:

Kan va att de kanske har gjort nån ny modell och då borde den vara mer utvecklad och bättre än den andra tycker man ju...

Btw, jag köpte mina för ca 1 år sedan.

Diana

Jag har globus fast de har 2 spännen!? :confused:

Kan va att de kanske har gjort nån ny modell och då borde den vara mer utvecklad och bättre än den andra tycker man ju...

Btw, jag köpte mina för ca 1 år sedan.

Diana

Ok, är det de som "går runt benet" på båda sidorna... eller hur man nu ska beskriva dom?

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 354
Hundavel & Ras Hej, Våran tik parades för 30 dagar sedan, vad har ni haft för tecken vid denna tiden? Kiwi har sen 2 veckor tillbaka ätit väldigt...
Svar
0
· Visningar
594
Senast: Karolina90
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 194
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård