labb

Trådstartare
Visst är väl detta en röd glada (och inte en brun glada)?

2RZyOFG.jpg

2Fd1wh9.jpg

CZ5dQUO.jpg

AEX6Qzb.jpg

Ja, det är det!
Brun glada är fö mycket ovanlig i Sverige.
Då trodde jag rätt, det finns en hel del observationer i artportalen härifrån av brun glada också och jag är inte särskilt bra på att känna igen fåglar.

Skall börja att fotografera mer för det hjälper mycket tycker jag. Och då kan även en nybörjare som jag skicka in till artportalen :)

Väldigt trevlig sida, Artportalen.se, massor med sällsynta fåglar och även groddjur och rara växter hittade jag här där vi bor, en del visste jag att de fanns men flera hade jag ingen aning om.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När regnet väl dragit förbi var det bara glada miner hos besökarna på Falsterbo Horse Show. Här kommer ett bildspel från helgen...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
995
Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
334
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
25 26 27
Svar
537
· Visningar
12 687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka