YorkWann

Trådstartare
Fick samtal av en av dem som köpt kattunge av mig för ett halvår sen ca.

Tänker man ju problem med en gång :crazy: Men de var såå gulliga.

Vi kände bara att vi ville höra av oss och säga att vi varje dag känner oss så himla glada att just Sixten kom till oss, han är helt fantastisk, underbar individ och verkligen KATTEN för oss!

Jag ahr varit och hälsat på och den katten har det verkligen superbra där. :love:

Men så roligt att få sånt! :)

Sv: Glad.

härligt !

hoppas att de som tar *mina* jourhems missar kommer höra av sig i alla fall en gång och tala om hur de har det där. De är inte mina, visst, men de har känts som mina det här halvåret som gått :)

Sv: Glad.

Underbart när det blir sådär! Grattis till ett riktigt bra val av familj!

Var nyligen och hälsade på en av våra bebisar. Missen köptes till deras son egentligen, som fyllde 10 nyligen. Jättegullig kille och väldigt försiktig med djur, och kunniga föräldrar som hade haft katt förut. Verkligen kärleksfulla människor! De hade släppt ut henne så att hon skulle slippa alla ungar på barnkalaset men det gick inte för sig. Hon skulle promt vara med och busa med alla barn, jaga lasersvärd och slåss med darth vader. :D Det var verkligen roligt o höra att hon passat så bra då jag själv rekomenderat just henne ur kullen, till dem.

De har ringt flera ggr och jag har tom fått ett handskrivet brev av dem. :) En underbart engagerad familj som verkligen HAR katt. De oroar sig, funderar, testar och frågar. Väldigt engagerade och seriösa, katten är märkt, vaccinerad och försäkrad.

De ville absolut få en påhälsning av mig och missens mamma. Hon är så pass lugn av sig att det fick gå för sig, och de fick tom. hälsas (det var en lång ceremoni, vi hann både äta middag och fika). :D Det gjorde jag dock mest för deras skull, katterna hade inte ut så mkt av det. ;) Men de höll sams turligt nog, min missa är väldigt cool att ha o göra med.

Den andra missen vi sålde har jag fått mail av (eller av matte då). Hon bor på landet och blev snabbt bästa vän med deras JR-valp som den sover med hela tiden. Dit är det dock för långt för mig att åka en eftermiddag.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 927
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka