Glad! Glad!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kattennizze

Trådstartare
Jag och min man ska ju göra IVF i höst men jag måste gå ner i vikt först, landstinget har en gräns på BMI 30 och nu har jag kämpat med vikten (eller snarare lagt om hela min livsstil!) så nu har jag BMI 31!!! Jippi!!:banana: Äntligen! Så nu jäklar ska jag klara av lite till så vi äntligen kan få hjälp med vår barnlöshet. Jag har PCO så jag måste gå ned i vikt för då funkar min ägglossning så mycket bättre. För att inte tala om de övriga hälsoaspekterna. Jag tycker det är bra att de har en BMI-gräns så man får en riktig drivkraft. Jag ville bara dela med mig av min glädje! Kanske man snart kan få skriva i alla-som-är-gravida-tråden...*dröm*
 
Sv: Glad! Glad!

Jag hoppas det! :love: Jag fyller 34 i sommar så det börjar kännas som om det sannerligen är dags nu!
 
Sv: Glad! Glad!

Bra kämpat!!! Lycka till med kommande ivf! Är själv gravid genom ivf nu. :)

pemi
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
3 105
Senast: Snowball
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 782
Kropp & Själ Halloj, Jag blev sjukskriven direkt efter gymnasiet och fick sen med tiden aktivitetsersättning. När jag fyllde 30 år så fick man ju...
Svar
11
· Visningar
2 647
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 416
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp