F

Fladde

Pappa lovade mig en ny hästransport idag:D
När Missy är helt igång efter skaddan och jag börjat träna o tävla sa han:)
Så underbart
Vet inte vilken jag ska köpa bara;)
Förslag?
Gärna bilder:D

Sv: Glad:d

Ser ut såhär
stingers4.htm

jag skulle välja det här umesläpet
thumbnail.aspx

Eller en sån här boj, men kanske en svart:
volvocla.JPG

Tycker iof att bojen e snyggare, men umesläpet e kanske en smula bättre..

Senast ändrad av en moderator:

För två år sedan fick jag en transport utav pappa. Det blev en Kylinge Apollo. Den är boggi med frontutlastning o man kan öppna fönstren över dörren där man går in. Jag är nöjd med den :bow:

Sedan tycker jag Boj och Ume släpet är bra. Har kört båda.

Kram Favina :bump:

Jag skulle köpa den som var mest praktisk och mest prisvärd, utseende på en hästtransport spelar väl ändå mindre roll :confused: ??

Boj ligger mig varmt om hjärtat speciellt Classic AL 220 SE eller *trumvirvel* Magnum II 220 :love:
fdgd.gif

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 424
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar