M
Malin81
usch, nu sitter jag här alldeles ensam jag hade bara min valp i 2 veckor. Men jag kände att jag inte klarade av honom. Han var super söt m.m men gud vad jobbigt det var med allt kiss och bajs innomhus. Visst dom blir rumsrena. Men jag bor på 4 vån och har fått en knäskada genom jobb i juni 2003. Och att gå ut med vovven många gånger per dag så kände jag att jag börjar få ont i mitt knä igen. Jag kan nästan inte sitta på huk. Och han pep och gnällde vilket gjorde mig lite smått galen. Jag har aldrig haft hund tidigare och detta var en valp av min bror, så jag såg ett tillfälle. Samtidigt så ska jag börja jobba nu på måndag, och jag tycker inte att en bebis ska vara ensam så länge. Att börja jobba var dock inte planerat alls. Men jag tror det är bäst för både mig och vovven hugo att det blir så här. Min bror tog tillbaka honom och ska hitta ett nytt hem. Han är 12 veckor nu. Men gud vad det känns, ont i hjärtat. Då tänker jag på er som haft era hundar hela livet. Gud vad det måste bli enormt tomt att mista en så god vän.... Mvh malin