Gissa rasen?

Sv: Gissa rasen?

Alla vet säkert vad jag har för hund, men jag slänger upp en bild i alla fall

15319374.jpg

Men guu vilken söt en!
Är tyvärr helkass på att gisa på blandisar...
Pudel tror jag men sedan:confused:

Kan vi inte komma överens om att vi alltid skriver om det är blandis eller renrasigt?
Eller delar upp det i två trådar? (litte tråkigt kanske)
Mistänker att den sista kan vara renrasig men 100% är ju alltid svårt...och när det inte står om det är en blandis eller ej, ja då blir det bara gisning "rakt ut i det blå"

Men guu vilken söt en!
Är tyvärr helkass på att gisa på blandisar...
Pudel tror jag men sedan:confused:

japp.. pudel är rätt.. hennes pappa är vit dvärgpudel..
Kan säga att de resterande raserna är ganska små, varav den ena redan figurerat i tråden och den andra är väldigt långhårig....

den enda rasen jag kommer på som är någorlunda lik... är typ pyreneeisk mastiff....
Men, ja.. kan dt va det?

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 062
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: hundtant
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 664
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Svamp?
  • Oseriös avel 2023