Gissa rasen?

Sv: Gissa rasen?

Kan ni inte sätta in bilder på ovanliga (renrasiga) istället för blandisar
eller är jag en glädjedödare då...:o

Kan ni inte sätta in bilder på ovanliga (renrasiga) istället för blandisar
eller är jag en glädjedödare då...:o

klart du inte är! det blir förmodligen lite lättare att gissa då med eftersom det bara är 1 ras som ska fram.

men snälla, är det verkligen ingen mer som vågar sig på att gissa min hund? så svåra raser är det inte...
kan ge er en direkt ledande ledtråd, det kom ut en tråd här idag om en hund som min är till 25% ;)

sen att han är långhårig, det har han fått från den andra rasen, dom är långhåriga-gärna med en tofs i huvudet :love:

så kom igen nu :banana:

18sept07-029.jpg

okej, den svåraste hittils :angel:
renrasig!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 060
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: hundtant
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 664
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka