Gissa rasen tråd?:)

Sv: Gissa rasen tråd?:)

Undra vad jag ska lägga ut nu då? Kanske kör vidare på en valpbild, det var rätt skojigt, lite svårare!

valp.jpg

Flatcoated Retriver? :)

Jag tycker den ser ut som en flat eller labrador. Men den har för mycket päls för att vara labbe o flaten får inte vara vit på bringan :confused:

du gissa faktiskt helt rätt på första försöket, en mörkbrun jack russel är faktiskt vad hon är...
trodde att det skulle ta längre tid en sån för någon att gissa rätt, ingen annan som jag har träffat har gissat rätt...
/Eve

Jaså, vad kul. Tyckte att nosen o huvudet var likt o har hört att det finns svarta. Men har aldrig sett någon live dock.. kanske kommer om de blir vanligare o vanligare :-)

Fin var hon i alla fall..

Hon har en bror som oxå är mörk och sen 3 bröder som är vita med någon mörk prick...
Tyvär så kommer det nog inte bli vanligare då rasstandarn säger att dom måste vara minst 51% vita. Så det blir inga utställningar för oss, då blir vi nog utskrattade.
Men visst är hon fin endå som du säger...
/Eve

Tjohoo:bump:
Då tar jag å drar till med denna lilla kille(renrasig):
13051678.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 124
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 453
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 067
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka