Sv: Gigg?

Något liknande en sådan här jag skulle vilja ha tror jag.

(gick inte att länka till bilden så den är snodd :o från Norska Fjordhästföreningens hemsida)

Så mycket öl och kakor finns inte i denna världen! ;) Får nog vara glad och nöjd om han får tummarna ur och fixar svängeln till min rockard inom den närmsta framtiden..:mad:

Näe du får köpa en och sen får du komma på att du inte behöver den. Och då kan jag få LÅNA den på somrarna:angel:

Den är väldigt lik fingiggen som finns hos Tidaholmsvagnar, den Karin har.

Gigg.nr.213.Svensk.06..jpg

Gigg.213.Svensk.06.1..jpg

Dålig bild från DM'et i höstas:
14135351.jpg

Håller inte riktigt med om likheten :angel:
Men jag tror att jag sett en begagnad från Troed för några år sedan, men som sagt jag får inte fresta mig själv så just nu :devil:

Jag tycker dom är väldigt lika, förutom färgen (som ju är "valfri") och placeringen på lyktorna, vad tycker du är den största skillnaden annars?

Haha, nä det är farligt att titta på snygga vagnar ;)

Liknande trådar

Körning Lite körfeg 'kärring' är på jakt efter en rockard (tror jag) med 'utsikt' och lätta att kliva i och ur.. Frågan är vilken ska jag...
Svar
12
· Visningar
2 649
Senast: agtatoon
·
Körning Min morfar kom med den underbara idén att vi skulle ta och prova om min (fd travare) nordis kunda ta och dra hans gigg. Vi ska på...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 367
I
Körning Sen en tid tillbaks har jag en varmblodig travare. Hon är körd både som travare och som hobbyhäst. Alltså inkörd på nytt som 4 åring för...
2
Svar
22
· Visningar
2 845
Körning Börjar bli grymt trött på att alla trådar här skapas ska infiltreras av denna ständiga kamp mellan travselarna och de riktigt bra...
Svar
14
· Visningar
2 182
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka