Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jättetråkigt att hon bara drog sig ur sådär.Vi behöver ju en tråd för detta!
Vid första anblick så gillar jag faktiskt alla paren. Trist att ett par inte blir av
Nu har bröllopsakterna varit.
Gayparet verkar hitills ha kul iaf. Jag fick ett bättre intryck av Martin nu. Lite kemi verkade det finnas men tyvärr känns det som om de klickar mer som partykompisar.
På-spåretparet verkar ha funnit varandra och har kemi. Hon rörde vid honom ofta och det var mycket blickar. De var de enda som verkade som kunde prata naturligt med varandra.
Äventyrsparet, oh herregud. Det kändes så fel och stelt att man nästan ville stänga av tvn i en förhoppning att de skulle få slippa prata med varandra.
Och så paret som inte blev av blev en oväntad tvist. Kul!
Det kändes märkligt att de blev så stela och saknade ord när de båda betonade att de älskade samtal och diskussioner.Äventyrsparet stela stämning var hemsk. Var tvungen att hålla för ögonen flera gånger.
Äventyrsparet stela stämning var hemsk. Var tvungen att hålla för ögonen flera gånger.
Gällande gayparet så tror jag, även om alla gillade varandra på festen, att det kommer att märkas att deras typer av vänner är väldigt olika. Och om man är social antar jag att den biten kan spela roll.Håller med alla andra, tror mest på på spåretparet och inte alls på äventyrsparet. Jag tycker på spåretparet är så gulliga! Det känns så naturligt och båda verkar väldigt omtänksamma mot varandra. Jag klarade heller typ inte av att se äventyrsparet pga så stelt men kände redan innan att det inte var en särskilt bra matchning, jag irriterar mig så på personer som argumenterar för sakens skull och ska ta ställning för saker de inte tror på, tycker bara det känns överlägset och sjukt irriterande.
Gayparet känns inte heller så superbra matchade, känns som att de mest gått på att de är sociala och gillar fester, det är ju inte så mycket att bygga en relation på.
Gällande gayparet så tror jag, även om alla gillade varandra på festen, att det kommer att märkas att deras typer av vänner är väldigt olika. Och om man är social antar jag att den biten kan spela roll.
Lite så, och kan köpa att det kan bli lite av en krock (lantis själv, och haft flertalet vänner från just Degerfors (som ju Örebrokillen var från) i min uppväxt, haha). Sedan var väl det kompisgänget påtagligt grabbigare än vad Stockholmskillen förmodligen är van vid.Det känns ju lite som att Stockholmskillen tycker att Örebrokillen (minns inte deras namn ) och hans vänner är lite för lantis..?
Jag reagerade på Martins tjejkompis komentar till Jonas ”va, har du inga gayvänner alls?”
Som att han var udda som skaffade sig vänner oavsett läggning.
Jag upplever Jonas som en mycket tryggare, mognare och mer jordnära person än Martin. Jag misstänker att det kommer visa sig längre fram att Jonas är mer seriös och redo för detta en Martin. Tror också att det är Jonas som får dra relationslasset medans Martin bekvämt åker med.
Örebrokillen är dessutom fråg Degerfors, en håla (mvh fd örebroare som numer bor i Degerfors)Det känns ju lite som att Stockholmskillen tycker att Örebrokillen (minns inte deras namn ) och hans vänner är lite för lantis..?