GHS- ska någon av er dit?

Krumelur

Trådstartare
Idag var jag på mässan för att shoppa men blev besviken. Är man FTwannabie så kanske man letar på fel ställe? Ska ni dit? I så fall varför? Köpa? Titta? Titta på vad? Åker man alls på GHS om man är en FT-ryttare?

Nämen @fio... ska du inte dit och är du inte intresserad? jamen vem är förvånad? du bor ju i skååååneland och är priviligerad numera. >JAG pratar om oss vanliga dödliga.

• Gilla
Reactions: fio
Jag är där! :banana:

Om du missat min shoppingtråd så satsar jag på handskar och hjälm. :)

Fast egentligen är jag nog mer hoppryttare än ft, så jag tittar på all hoppning + dressyren. :o

@Krumelur mobbad??? Din lilla stalker! Du o @Speedway har ju en tendens att dyka upp som små svampar ur jorden där jag befinner mig....:nailbiting: och VAD är det första du visar mig?? Jo MIN ridjacka som du kopierat o köpt...jaja, nu vet ju alla vem som hade den först....:p och du har ju iaf bevisligen inte dålig smak!:D

Ang shopping o FT så är det ju inte så mycket man behöver som inte behövs i de andra disciplinerna också så jag tycker nog att det var ett bra utbud. Min plånbok säger iaf att den är tämligen tom efter denna helgens utsvävningar...:arghh:

Ang shopping o FT så är det ju inte så mycket man behöver som inte behövs i de andra disciplinerna också så jag tycker nog att det var ett bra utbud. Min plånbok säger iaf att den är tämligen tom efter denna helgens utsvävningar...:arghh:

Dags att visa dina fynd! Eller är utsvävningarna redan förbrukade :devil::angel:

Jag äger 2 prylar med bling. Ett pannband för att min häst såg ut som en älg i flätor till kvalitén och ett schabrak pga bra pris beg på mitt favoritmärke :p Bling är INTE min grej :rofl: Lack o lite glitter kan funka.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 161
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 275
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info