L

Lolloo_

Vi har en get på skälby 4H gård som älskar att hoppa xD
Vi skulle löshoppa min kompis häst och geten ville vara med ! Han älskade det verkligen han bara flög över ! :D
Som högst den dagen hoppade han 1.20 och vi behövde bara smacka på lite och kanske springa med så flög han över!Han tyckte det var jätte kul :) Någon mer som har en get som gillar att hoppa? Det är ju lite komiskt :p

Här får ni en bild på lilla Torsten och Stina ;)

DSCN1839.jpg
[/IMG]

Sv: Get :)

jaa våra getter älskar ibland att flyga över staketet till hagen :angel: haha.

men när vi är ute och går med dom så brukar vi hoppa över stockar och sånt ^^ det tycker dom är kul

Det stora bekymmret med getter är inte att få dem att hoppa.
Det som ger en gråa hårstrån är att få dem att INTE hoppa...

oj du, vilken härlig bild!:love: Vi brukar låna endel får varje sommar en 3 av dom älskar att hoppa! ja snickrade ihop några hinder i "fårstorlek" och det tyckte dom va helkul!:) ja har tyvär bara "vanliga" bilder når vi hoppar me dom så de går inte att lägga ut här(ja har inte ens lärt mig hur man gör än :angel: ). Men höjden kan ja säga att den inte går att jämföra med era höjder! Kanske 50 cm som högst.:angel: Men ja e nöjd endå!:D

Ja klart du ska vara nöjd :) Det är ju så kul när dom tycker om det! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
942
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 341
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 688
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Sytråden del 4
  • Kallbad