German Line Kandar

Sv: German Line Kandar

Jo, han har redan fällt (som så många andra ponnyer :D ) o har värsta vinterpälsen stackarn. Ska klippas vilken dag som helst nu.

Kl*

Om man ska använda det som träns, hur gör man då? Om någon som har bra bilder på hur det ser ut som träns? Och hur bred är nosgrimman?

Kolla mina bilder på första sidan ;), där har jag gjort om ett GL kandar till träns genom att plocka av bridongremmen och köpa en nosgrimma från Hansbo (eller hippson) som är exakt som GLs nosgrimma men med achenrem. :bump: 4 cm bred!

något sådant har jag aldrig sett? menar du att det ska finnas GL kandar med det designet? vart då??

Nej jag diskuterade storleken på stübbenträns tidigare i tråden så det som är på tal inget annat.

Liknande trådar

Dressyr Jag vet att det finns många kandartrådar, men jag lyckas inte riktigt hitta exakt det jag söker.. Jag vill ha tips på kandar till min...
Svar
19
· Visningar
1 415
Senast: KallaMigBecca
·
Dressyr Hej! Nu letar jag ett nytt dressyrträns till min pålle :D Det ska vara ett svart rundsytt med bred nosgrimma, vet inte om jag ska ha...
Svar
18
· Visningar
1 423
Utrustning Ja, pållen behöver nytt träns. Vad passar han i? Det ska vara svart läder med silver-/stålspännen för att matcha dressyrsadeln ;)...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Constance
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix