Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han var verkligen inte gammal alls - bara 53 år....Man börjar känna sig gammal, många av artisterna som gått bort nu var ju en stor del av ens barndom och tonårstid. Jag menar, de var väl inte så gamla eller hur?!![]()
Vad sorgligt.. älskade också Careless whisper som jag fortfarande tycker om.
Förstår vad du menar @athena_arabians jag har för mig att vi är lika gamla.
Jaha, då kan 2016 lägga ytterligare en på listan över de som gått bort i år, är det vara jag som inbillar mig eller är de inte ovanligt många kändisar just i år?
Oj vad jag älskade Careless Whisper när den kom.
Fast nog räknar jag med Åke Cato vilket knappast BBC gör, likaså Zaza Gabor, Fidel Castro, Leonard Coen m flera. Visst, naturliga dödsfall och inte helt oväntade heller med tanke på ålder, men jag tycker det är ovanligt många i år jämför med tidigare år.Har själv inte någon speciell relation till George Michael, men ang. att många kändisar skulle ha dött under 2016 så läste jag en artikel i April detta året från BBC, som nu när jag sökte efter den blivit uppdaterad denm 16 December (här: http://www.bbc.com/news/magazine-38329740 )¨
I korta ordalag - ovanligt många kändisar dog under årets fyra första månader, men sedan dess har trenden varit normal. Trenden överlag pekar uppåt dock, vilket förklarats med uppsvinget i TV, som helt enkelt gjorde det möjligt för fler personer att bli kända, vilket naturligtvis också gör att fler kända personer dör.