Genomgång av häst Gävle eller MK?

Sonic76

Trådstartare
Vilken av dessa kliniker har en totalgenom gång med behandling för ca 4000kr?Ni som är där ofta (tyvärr)
Mina föräldrar ska dit med vår treåriga travhäst som har ett bakknä som krånglar.
Vet dock inte vilken som är bäst.
Detta går ej på försäkring...

Sv: Genomgång av häst Gävle eller MK?

Jag skulle UTAN TVEKAN välja MK. Jag är ingen vän av ATG Gävle tyvärr, och alldeles oavsett det så har MK betydligt bättre faciliteter och utrustning. Om du klarar dig på 4000 kr vet jag dock inte, det är ju himla svårt att säga. ATG är den billigare av de två dock.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 080
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 766
Senast: Askur2017
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka