Generellt värde på hö

CallMeAce

Trådstartare
OK det riktiga värdet kan man bara få m.h.a analys...fine, det vet jag redan. Men jag hade förut en foderbok där det stod generella värden på hö och hösilage, någon som vet dessa värden?

Vi har analyserat hösilage i stallet men pga min hästs dåliga mage måste jag börja lägga till hö. Jag har ingen analys på höet men skulle vilja ha de ungefärliga värdena så jag åtminstonde på ett ungefär kan komplettera foderstaten.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
Foder & Strö Jag vet, det går inte att veta vad man ska fodra med utan en ordentlig analys. Och jag vet, det går inte att ge några råd om foderstat...
Svar
14
· Visningar
1 510
Senast: mackan
·
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 219
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud