Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fant ingen Ullaredtråd for 2016, så da lager jeg en. Noen som har vært der i det siste og funnet noe kult? Jeg skal dit, men blir neppe før til sommeren da jeg bor langt unna.
Jag var där igår, inga människor och inte några jättefynd nere på häst. En hel del hv polo kläder annars inte något speciellt...
Jag tänkte beställa ett par till sommaren, hur är storlekarna? Jag läste på hemsidan att man kunde ta en stl mindre än normalt, men jag är alltid så tveksam till såna tipsJag är kär i ridtajtsen
Silikonet kunde vara klibbigare, men shit vad bekväma de var!!
Jag tänkte beställa ett par till sommaren, hur är storlekarna? Jag läste på hemsidan att man kunde ta en stl mindre än normalt, men jag är alltid så tveksam till såna tips
(Vet att man inte får fråga vad de kostar, så du kan ju hinta om de är billigare än 399 på Ge-Kås)
Jag har vanligtvis strl 44 i tajts (44-46 på vanliga brallor), köpte strl 40 på dessa. Då satt de lite tajt, men inte obekvämt. Har använt de två dagar nu och de har töjts en del. Så nu sitter de perfekt.
Vill dock tillägga att de grå med rosa silikon är gjorda i ett annat tyg, kraftigare men mindre stretch. Så där kan man nog inte gå ner mer än en storlek.
De är 50 kr billigare på gekås
LustigtJag upplever att dom gråa med rosa grip i st 44 kan jag ha dubbla par långkalsonger under medans i mina rosa och turkosa finns det inte en chans att få något under.
Jag har 46 i vanliga oskodda ridbyxorooch jeans.
Ett tips är att maila/ringa och fråga.Någon som varit på gekås nu det senaste. Tänkte om de har hunnit flytta djur och ridsport till fritid. Och om inte om det är kvar som vanligt eller kaos och nerpackat för flytt. Vi ska åka på fredag. Jättesmart när halva sverige har sportlov menmen. Men det är ju för häst och djur vi åker så vill inte åka om den avdelningen är halvtom...
ursäkta stavning och brist på komma. Frågetecken med mera. Skriver från trasig mobil... borde köpa ny sådan istället.
Jag mailade och frågade efter att jag hade sett ditt inlägg, ska dit i nästa vecka. De skulle flytta avdelningen v. 10-11Någon som varit på gekås nu det senaste. Tänkte om de har hunnit flytta djur och ridsport till fritid. Och om inte om det är kvar som vanligt eller kaos och nerpackat för flytt. Vi ska åka på fredag. Jättesmart när halva sverige har sportlov menmen. Men det är ju för häst och djur vi åker så vill inte åka om den avdelningen är halvtom...
ursäkta stavning och brist på komma. Frågetecken med mera. Skriver från trasig mobil... borde köpa ny sådan istället.
Jag förstår inte ? den har ju varit där nere senaste året iaf? vart skulle den flytta ? flytta igen?Jag mailade och frågade efter att jag hade sett ditt inlägg, ska dit i nästa vecka. De skulle flytta avdelningen v. 10-11
DEt spelar ju ingen roll, för saker där kan ta slut på ett par timmar eller ligga i månader, är ett lotteri =/Någon som varit där/ska dit innan torsdag den här veckan? Som kan ta lite bilder på hästavd? Är mest intresserad av schabrak strl full allround, och utetäcken i strl 135
Hjälmen var sååååååååååååååååååååååååååååå snygg !!!!Jag är kär i ridtajtsen
Silikonet kunde vara klibbigare, men shit vad bekväma de var!!
Hjälmen (som jag nu såg var märkt med VG1 01.040 ) som skrek mitt namn .love:
och saltstenen. Även ett såmaskigt följde med hem
Ja den skulle flyttas, men jag vet inte exakt vart den skulle hamna. Det skulle dock inte påverka sortimentet sa domJag förstår inte ? den har ju varit där nere senaste året iaf? vart skulle den flytta ? flytta igen?