B

**BORTTAGEN**

Jag kollar runt på en massa sidor efter prisrosetter O hittar bra. Mn till KM titeln skulle det vara kul att dela ut en sån där "tygrosett" som man hänger runt halsen på hästen.
En sånhär som hästen har runt halsen.
Finns de att beställa någonstans?

Jag tror de flesta rosettföretag har sådana.
Iaf de vi brukar beställa ifrån (Norab?) och Föreningsprodukter har jag för mig att jag sett hos...

man kan göra egna rosetter
alla rosetter som dom delar ut till vinnare på hundklubben har dom som jobbar där gjort själva, och dom ser precis ut som beställda rosetter (mamma har hjälpt till och jag har studerat rosetterna på nära håll, mycket professionella) :)
om du sätter dig och studerar hur rosetten är gjord, sen köper band i passande färger och sedan testar med band och häftapparat så kan du göra jättefina rosetter för en billig peng

Joo.. kolla överskriften :) Mn visste inte om det var rätt namn.. :crazy:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 168
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 897
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte