Ge en snabbkurs till mig som kanin-nybörjare

Sv: Ge en snabbkurs till mig som kanin-nybörjare

Jag har också en kanin som bor utomhus året runt. Han får pellets varje dag, hö och naturligtvis vatten. På vintern får han vatten i en skål eftersom det ju fryser och den får man kolla flera gånger per dag så de kan dricka. Där är faktiskt gurka ganska bra just pga den innehåller mest vatten. Favoriten är dock morot och ibland lite sallad. Däremot min dotters kanin (innekanin) är helt galen i bananer och päron. Så hon brukar få smaka nån gång då och då.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 854
Senast: Tofs
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 405
Hästhantering Jag äger sedan snart 1 år ett nordsvenskt sto på 17 år. Tanken var att hon skulle få gå som avelssto hos mig men hon blev tyvärr inte...
Svar
19
· Visningar
3 376
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur