Ibland spracker man glaset.:( Min nya Iphone 6 verkar dock mer talig ... jag har formligen kastat den, en gang in i en vagg och en gang in i ett koksskap utan en enda repa.:p

Jag har tappat min iphone 4 hur många gånger som helst. Rätt ner i betonggolv osv. Syns inga skador på den alls så nä man får inte alltid Apple paj

Apple paj får man inte förrän man tappar den med skärmen på ett lite för stort gruskorn :( men, lite tejp så slipper man splitter i fingrarna. Funkar bra. Nu, något år senare, lyser knappt skärmen så man kan bara läsa texten i mörker. Därför är den utbytt mot en Nexus som inte alls pallade min behandling lika väl som iphonen.

På tal om ordvitsar :angel::D

xonk1l.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 291
Senast: Pilot
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 016
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V