Gärds vilka ska dit?

C

Crazymama

Idag har ett antal proppar kommit ut på förbundets hemsida, bla Gärds. Vilka ska dit? För er upplysning går anmälningstiden ut 11 april.

Sv: Gärds vilka ska dit?

Tanken är väl att åka dit, men jag blev lite tveksam när de två klasserna jag tänkt rida inte går på samma dag.

Hej mammaBerg! ;)

Jag kommer ner & njuter av Skånevårsolen (hoppas jag, innerligt trött på tävlingar i snö nu!), ska verkligen bara lata mig & ha semester. :banana:

Jag ska, både som hästskötare antagligen och rida själv :)
Har anmält till 0,90 precis :D
Lite tråkigt att det är clear round bara, även om det egentligen inte spelar så stor roll, men annars kan man ju ibland lyckas få tillbaka anmälningsavgiften iaf...

Just nu är det ingen vårsol i Skåne iaf, bara massa äcklig snö och minusgrader :eek:
Hoppas verkligen det försvinner och blir varmt och blåsigt nu, så all lera kan torka bort någon gång :mad:

Ja jag har beställt en stooor sol till Gärds, så det hoppas jag verkligen. Här uppe i "norr" är det svinkallt (typ 3 minus :angel: ) och fläckvis med snö. Vem f*n bestämde att det skulle komma snö nu i stället för att bli vår..?!

Ja jag har beställt en stooor sol till Gärds, så det hoppas jag verkligen. Här uppe i "norr" är det svinkallt (typ 3 minus :angel: ) och fläckvis med snö. Vem f*n bestämde att det skulle komma snö nu i stället för att bli vår..?!

Det var jag!:o

Sorry men jag hinner inte tävla FT just nu utan är inne i hoppcirkusen så då tyckte jag att ni andra kunde vänta på mig....:angel:

Så fram i maj är det fritt fram för FT igen!;)

Vi ska troligtvis dit:), men fy vilka priser det blivit 725:- för en start i enstjärnig :cry:

Jag ska dit! :D Ska anmäla idag, kul när man ser vilka som e anmälda tycker jag..;)

Åh herre jisses!:eek::eek: Liten Brun häst går *-ig?????!

Betti!!!!!!!!! Vi ligger Miiiiil efter skåningarna....:o:mad:

Vi ligger miiiiil efter med flit, tycker det blir i tuffaste laget att gå * på juniorSM i juni och vi spar på krutet tills dess :devil:

Nöjer oss med 72% och felfri banhoppning på RideUp så länge ;)

Vi ligger miiiiil efter med flit, tycker det blir i tuffaste laget att gå * på juniorSM i juni och vi spar på krutet tills dess :devil:

Nöjer oss med 72% och felfri banhoppning på RideUp så länge ;)

Rideup...jaha ja...ni vågar er inte ens ut på "riktiga" hopptävlingar...:angel::devil:

/Nova som minsann kvalat i helgen:banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: Lillkin
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 284
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 870
Senast: starcraft
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
28 008
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar