Gardinstänger på Ikea

Comfort

Trådstartare
Har de tagit bort de lösa stängerna?
Iallafall på ikea Kalmar verkar de bara ha set, en stång, hållare pch knoppar. De billiga stängerna är det det gäller alltså.

Så om man vill ha en stång bara, går inte det? och de dubbla hållarna såg jag inte heller?

Det var jävligt dumt i såfall, nu när jag ska köpa stänger till ett helt hus..

Sv: Gardinstänger på Ikea

Med dubbla hållare gissar jag att du menar hållare för två stänger utanför varandra? De ska finnas kvar, hittade dem när jag letade längre fästen vilket Ikea inte har. Men jag tror inte att det går att köpa stång och knoppar för sig längre nej, utan allt säljs i ett kit.
Ska du ha lösa stänger tror jag det finns på Hemtex, men då är de inte riktigt lika billiga ;)

såg nyss att de har de dubbla hållarna på hemsidan iaf.

Amen fasen med! tycker att alla andra stänger är så jäkla dyra, iallafall när man ska ha så många :crazy:
jag tycker inte att stången är så big deal - bättre att piffa til det med fina gardiner, så jag vill inte ha en massa onödigt dyra stänger.....

Gör det så mycket att du får med knoppar och fästen då? De är ju fortfarande bra mycket billigare än på andra ställen...

Så är det bara att köpa till dubbla hållare sen. Jag håller helt med om att gardinerna är viktigare än stången... Och att gardinstänger och tillbehör är DYRT :S

/Linda - som precis köpt nya fästen till gardinstänger till ett helt hus för att föntersbrädorna var för breda för de vanliga korta :S

nej det gör det ju inte egentligen, men jag blev bara besviken/irriterad över att de inte har såna nu när jag behöver :D

ja håller med, det har blivit skit...de billiga ä fula och sen är det bare svindyrt....:devil:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 623
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 036
Senast: lizzie
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
440
Senast: gammalek
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
2
Svar
20
· Visningar
2 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka