Gardinstång

FadeAway

Trådstartare
Jag behöver gardinstänger (har kornischen from hell idag). Men jag vill ha så att det går ut i hörnen som sådär gamla vita (fula) gör. Dessutom behöver det kunna vara sisådär 5-6m långa. Som det inte vore nog så ska jag ha dubbla rader mörkläggningsgardin + vanlig gardin. Vi har inte rullgardinsvarianten av mörkläggningsgardin.
Helst vill jag bara ha en extraplupp som håller upp gardinstången då jag vill kunna dra undan mörkläggningsgardinerna när de inte behövs. Vad letar jag efter?

I hörnen?

Jag skulle tipsa dig om att gå någonstans där de säljer gardiner och gardintyg (specialaffär) och titta på alla de oändligt många möjligheter till upphängning som finns. Det finns väldigt många olika typer av stänger och upphängningar.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 707
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen önskar jag att jag inte ska skriva det här inlägget. Det hade varit så himla mycket bättre om det här innehållet inte fanns...
Svar
16
· Visningar
1 101
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: cassiopeja
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 618
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar