Går utanför lådan....

fettso

Trådstartare
Våra katter har börjat gå utanför lådan,vet ej om det är alla.
Mockar flera ggr dagligen,så det är inte därför...:(

Sv: Går utanför lådan....

Det gör en del katter här också. Tror det är en fix ide´de fått, och att det helt enkelt har blivit en vana. Vet inte hur man får bukt med det. Det är inte roligt. Vad GÖR man. Kanske nån annan vet?

Har ni ändrat något nyligen? Med lådan, eller allmänt i era vanor? Katter kan då protestera såhär. Annars kanske någon av dem inte är nöjd med antalet lådor, formatet på lådan, sanden, eller liknande, då får ni pröva er fram till vad det kan vara. Är katterna friska?

Är det både kiss och bajs som hamnar på fel ställen? Var? Hur är lådan placerad, vad är det för låda?

hmmm...ja det är inte kul när de börjar med det. Kanske nån lukt i lådan de inte gillar? kanske kan hjälpa om du byter låda? om du har en med tak å väggar kanske du kan ha en utan eller tvärtom?
Placera den nån annanstan?

Hoppas du får bukt på det!

Liknande trådar

Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 215
Katthälsa Hej! Min katt var hos veterinär i förrgår och fick öppnat en varböld (efter bitskada) och har drän. Hur länge är det vanligt att de är...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: CFrisk
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat