Sv: Går upp i vikt, trots träning!?
Tack! Det är ju inte viktminskning jag är ute efter utan har blivit så av bara farten, väger 69kg/176 cm nu men jag antar att vikten lär pendla en del nu i starten.
En PT har har för mej varit ovärderligt nu i början eftersom jag har så mkt problem med kroppen och det va typ 13år sedan jag tränade på gym
. Komma in till ett hav av maskiner och bröte gör ju att man lätt vänder i dörren om man inte har en plan att följa. Men det är dyrt.. Jävligt dyrt.. Jag hade inte haft råd om jag hade haft mina hästar kvar ska erkännas. Nu i början kommer jag köra 1pass i veckan med henne och det är ju 600:-/gång och det svider en del, men jag är så glad för hennes hjälp och jag hade helt klart inte klarat det på egen hand.
Köp stavarna! Du kommer inte ångra dej, de är helt kanon när man lärt sej tekniken
Tack! Det är ju inte viktminskning jag är ute efter utan har blivit så av bara farten, väger 69kg/176 cm nu men jag antar att vikten lär pendla en del nu i starten.
En PT har har för mej varit ovärderligt nu i början eftersom jag har så mkt problem med kroppen och det va typ 13år sedan jag tränade på gym
Köp stavarna! Du kommer inte ångra dej, de är helt kanon när man lärt sej tekniken