Går inte helt rent.!

Cinderella90

Trådstartare
har lite funderingar ang ett sto.

Vid en träning i fredags när vi skulle lasta ur henne, hon är alltid snabb ur o var det även denna gång och gick på sidan av lämmen o ramlar då typ ner på knä, reser sej o allt är som vanligt.
Vi börjar värma upp o rider endast 15min för hon gick inte helt rent, hon haltade absolut inte men tog inte ut steget helt på h.bak. vi åkte hem därefter, o vi skulle låta henne vila hela helgen, hon har nu även vilat igår o idag. Hon går MKT bättre än i torsdags men tar ändå inte ut steget fullt ut, det är en anings kortare. En tjej som kan lite kollade igenom henne idag, o hon är varken halt, svullen varm eller reagerar någonstans på kroppen. hon sa att det möjligtvis kan vara en låsning/spänning som sitter högre upp, eftersom hon gjorde så vid utlastningen påvägen dit o sen när vi kom hem med. Hon ska kolla med sin ET`? om d nu heter så, så antagligen kommer kolla igenom hela henna denna veckan.

Men någon som kanske kan veta ngt? för d började precis efter utlastningen vid träningen, o vi värmde upp henne.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 992
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 620
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 912
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar