W
woffihaa
Pålle har kraftig bärrandsröta på utsidan båda fram. Går det att sko när det knappt finns nåt att spika i?Han funkar bra barfota annars men är väldigt öm nu pga rötan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har tips på vad man kan stoppa i hållen som hindrar grus å sten från att tränga in?
Nä, jag vet... de e knivigt i början att komma åt. Jag har låtit min hovslagare gräva ut o rensa upp ordentligt när han varit här. Sedan hra jag skött det. Just nu finns det inga hål som jag kan stoppa bommul i utna jag fåt hålla koll på fåran så det inte blir mer svart o mjukt.Tack båda för era svar! Har provat med väteperoxid, äppelcidervinäger och vircon s har även köpt nåt som heter Hooflex Thrush Remedy som ska va bra mot både strålröta och bärrandsröta.
Skåran börjar lite framför trakten och går nästan fram till tån. Djupast i mitten. Det går nog inte skära bort mer för då får blir det ingen hovvägg kvar... Får helt enkelt låta pållen gå i hagen och så får jag rengöra och stoppa i något i mellan åt så det inte kommer in grus och sten. Bara hoppas det blir bättre snart!