Det är rätt vanligt att personbilsbilister anklagar lastbilar för än det ena och än det andra. Min sambo kör lastbil och har blivit anklagad flera gånger för att ha kört på bilar. Bästa gången var den när åkeriet ringde och sa att min sambo och hans lastbil skulle ha kört på en Volvo. Saken var bara den att min sambo inte ens körde sin lastbil vid tillfället utan hade suttit hemma hos mina föräldrar i deras soffa när detta skulle ha skett. Lastbilen var säkert parkerad på åkeriets gårdsplan. (Bara min sambo som kör den)
Eller som den gången när en bilist ringde åkeriet och sa att hans bil blivit påkörd, men skadan han sa hade uppkommit hade inte bara fel färg jämfört med lastbilen. Den hade dessutom hunnit rosta på bara en timme...
Många bilister utför otroligt trafikfarliga manövrar i förhoppning att få sina bilar påkörda av lastbilar så de kan anmäla till försäkringsbolaget och förhoppningsvis få en ny bil. Folk är helt makalösa...
Eller som den gången när en bilist ringde åkeriet och sa att hans bil blivit påkörd, men skadan han sa hade uppkommit hade inte bara fel färg jämfört med lastbilen. Den hade dessutom hunnit rosta på bara en timme...
Många bilister utför otroligt trafikfarliga manövrar i förhoppning att få sina bilar påkörda av lastbilar så de kan anmäla till försäkringsbolaget och förhoppningsvis få en ny bil. Folk är helt makalösa...