Går det att söka kurser som har stängt för sen anmälan ?

Elektronen

Trådstartare
Någon som har koll på om det går att söka kurser som är stängda för sen anmälan? Och om någon gjort det, hur fick ni reda på att man ändå kan söka kursen?

Skulle vilja söka nån distanskurs nu på våren som börjar i period två om det är möjligt :).
 
Sv: Går det att söka kurser som har stängt för sen anmälan ?

Man kan ringa till kursansvarig och se om det finns plats/möjlighet. Så har flera i min klass gjort :)
 
Sv: Går det att söka kurser som har stängt för sen anmälan ?

Okej, tack för snabbt svar :) ska kolla upp det!
 
Sv: Går det att söka kurser som har stängt för sen anmälan ?

På fristående kurser brukar det typ bara vara att gå dit och registrera sig.. :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 121
Senast: Masqueradee
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 101
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 552
Senast: sjoberga
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp