Går det att rädda mitt pulvermos?

Pancakes

Trådstartare
Jag råkade överskatta hur mycket pulvermos jag hade i skafferiet och har nu en rätt blaskig mosaktig sak i grytan. Går det att rädda med typ potatismjöl, Maizena eller något? Jag är inte alls pigg på att gå till affären :cautious:
 
Du har ingen riktig potatis hemma? Antingen för att göra nytt mos eller mosa ner i pulvret. Maizenapulver i potatispulver känns som en läbbig kombo. Å andra sidan så är det väl ganska rikliga mängder förtjockningsmedel i potatispulvret redan
... Testa?
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 774
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Jag ser det om och om igen. Narrativet att dressyrryttare är rädda för sina hästar - och att det går ut över hästarnas välfärd. Vad...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
13 926
Senast: fio
·
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
2 132
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 053
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp