Ganska stora djur

Sv: Ganska stora djur

Vad är detta
988_20041119_jeouyang6577_163919.jpg

Jag håller med Malin_Orebro! Vad är det där för ett udda djur? Ser ut som en jättestor gråsugga. Eller en kräfta utan klor. :confused:

/MDusty

Spontant skulle jag gissa på att det är ett vattenlevande djur. Ev ngn slags Crustacea.

Nu blev jag riktigt nyfiken!

Intressanta, men jag skulle nog inte vilja möta en "Black Dragon Fish" om jag var ute och simmade direkt... brr!

MDusty skrev:
Jag håller med Malin_Orebro! Vad är det där för ett udda djur? Ser ut som en jättestor gråsugga. Eller en kräfta utan klor. :confused:

/MDusty

Jag tycker det ser ut som ENOOORM kackerlacka! :eek:

Risk och risk, man vet aldrig vad som gömmer sig i haven....:crazy:

Så om ett otäckt svart avgrundsmonster kom fram när du var ute och dök skulle du studsa som en liten boll och dansa en banandans? Galna människa. ;)

Men visst, de är intressanta och fascinerande att titta på. På bild.

Japps! I en härlig blekrosa nyans som matchar dina skor eller varför inte din trendiga väska? :D :D

Ärligt talat så såg den rätt läskig ut. :crazy:

/MDusty

Men alltså! Varför flytta tråden, det är ju inte direkt någon "Min 2tons älg har ont i halsen, vad ska jag göra?" tråd !

Ibland är ni för nitiska.

Olius skrev:
Men alltså! Varför flytta tråden, det är ju inte direkt någon "Min 2tons älg har ont i halsen, vad ska jag göra?" tråd !

Ibland är ni för nitiska.
:D *asg!* Men vad SKULLE du göra! *fniss*

:eek: omg! Varför var jag tvungen att titta! jag har ju fobi mot bläckfiskar! Jag höll på att svimma under vatten en gång när min övernitiske divemaster helt plötsligt ruskade fram en liten bläckfisk och tryckte den i handen på mig så att den kunde suga alla kopparna fast i mig. Alla dykarna fick en bra demonstration i hur bra ljud bärs under vatten :cool: coh alla som dyker kan notera att det är en hemskt dålig ide att skrika under vatten, då ansiktsrörelsen du då gör får masken att fyllas med vatten.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 950
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 747
Senast: Shpongle
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama