Gamla Saddlebred hingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare malinsky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 386
Sv: Gamla Saddlebred hingstar

hm,,, om du har en palomino... är det kanske,,, citrin?:love:
vilken är den andra?

den gamla jag hade som dog hade mycket tölt i sig, hon hade problem med galoppen, men jag hann aldrig plocka fram någon tölt på henne. Den här ska jag inte göra det på, o den jag sålde skulle jag gjort det med om han fått vara kvar, hon hade mycket i sig. :d Dock är det frieser nu istället....:smirk:

Är du utomrikes?

Jajaman, Citrin ar det. :)
Jag hade tidigare Superhammer, en fux fodd 94 efter Hammer Time.

Ja jag bor i England, min man ar engelsk sa jag har bott har sedan 2005. Frieserhastar ar valdans fina, jag skulle inte tacka nej till att aga en sjalv. :d

jaha! va skoj, då vet jag vem du ä! :D

Har du honom med dig?

Ja, friesers är fina, inte för att jag tänker göra mig av med min Prince, men kan tänka mig att det kanske blir friesers för hela slanten senare i livet...:rofl:

England alltså,,,! skojj! Där finns väll lite att titta på i saddlebredväg antar jag! Mycket morgans oxå,,! :love:

Ja, fina saddlebreds finns det har, jag jobbade for World Champion tranaren Lionell Ferreira tidigare och det var intressant att lara sig mer om hur man tranar saddlebreds for de stora showerna. Aven om jag inte haller med i allt vad proffstraning innebar sa finns det smulor att plocka.
De har ju aven fina Morganhastar, en tjej har pa Buke kopte ett riktigt, riktigt fint ungsto fran dem.

Jag har inte Citrin har, har bara min Morganhingst.
Vad har din saddlebred for stam forresten?

Jaha, vad spännande! Men jag instämmer med träningen, det är inte mycket man håller med om varken ridmässigt, hanteringsmässigt, eller hästhållningsmässigt. Men visst måste det vara roligt att få komma ut och se något så annorlunda!
:banana:
Vad heter din morganhingst? Ska du tillbaka till sverige igen senare, o ska hingsten med hem? :confused:

Min Prince, som är min enda kvarvarande saddlebred, är efter Odds, o undan mitt gamla sto som dessvärre förolyckades 2004, genius premiers sweetheart. (kolla min hemsida, där finns även info om skäckstoet jag sålde i somras. henne importerade jag 06 från tyskland) :rofl:

Liknande trådar

R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 205
Senast: Mayaanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka