Det borde det göra, om inte annatJag tror det står i forumreglerna att man inte får spoila Game of Thrones![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde det göra, om inte annatJag tror det står i forumreglerna att man inte får spoila Game of Thrones![]()
Vi får föreslå det som tilläggDet borde det göra, om inte annat![]()
Det kommer bli en till säsong!Ska det komma en säsong 8 av serien också eller är detta finalen? Känns rätt kort i så fall med bara två avsnitt kvar![]()
Nästa säsong är den sista, då verkar det som att avsnitten dessutom kommer vara längre.Ska det komma en säsong 8 av serien också eller är detta finalen? Känns rätt kort i så fall med bara två avsnitt kvar![]()
Fast bara 6 stycken verkar det somNästa säsong är den sista, då verkar det som att avsnitten dessutom kommer vara längre.![]()
Ja det stämmer, det kommer mer vara som kortfilmer men då färre avsnitt. Totalt kommer det bli ungefär lika mkt speltid, men de gör såhär för att avsnitten annars hade blivit för hackiga.Fast bara 6 stycken verkar det som![]()
Fast bara 6 stycken verkar det som![]()
Det är verkligen inte ok att låta oss vänta så längeOch den ska väl komma först under 2019 verkar det som. Misär!
Jag väntar gärna om det är det som krävs för att sista säsongen ska hålla riktigt bra kvalitet! Hade inte velat att de skulle stressa och sen blir allt skit..Det är verkligen inte ok att låta oss vänta så länge. Får passa på att se om alla säsonger innan det släpps.
Det håller jag självklart med omJag väntar gärna om det är det som krävs för att sista säsongen ska hålla riktigt bra kvalitet! Hade inte velat att de skulle stressa och sen blir allt skit..
Jag såg förövrigt om alla säsongen nu inför denna. Riktigt nice!
Det kan hända att jag kollade på avsnittet när jag ändå fått saker spoilade![]()
Vilken jävla bra sammanfattningJag dööööööör!!!! Blev 1. Mysigt glad när tough crowd bondade med varann på vandringen, 2. Livrädd när Björnen dök upp, kastade också typ mat på mig själv (tallrik på magen och datorn i knät, halvliggandes i soffan), 3. Ooops, ganska mycket snözombies där helt plötsligt, detta kommer svida. 4. Men vem omvände den första white walker? Vem var liksom först, Jon borde döda hen, eller är det en hönan/ägget-situation vi har här nu? 5. Draken!. 6. Mysigt glad igen över lite sparkles mellan Jon och Dany. 7. KOMMER DRAKEN SPRUTA IS NU? Ser framför mig en Harry Potter vs Voldemort fast mellan drakarna, och is och eld istället för trollstavsljus.
Passar på att svara på nr 4. att den första White Walkern skapades av skogens barn när människorna intog westeros och krigade mot dem. Skogens barn skapade dem som ett vapen mot människan. Det framgick i en av Brans tillbakablickar från, kan det ha varit förra säsongen?Jag dööööööör!!!! Blev 1. Mysigt glad när tough crowd bondade med varann på vandringen, 2. Livrädd när Björnen dök upp, kastade också typ mat på mig själv (tallrik på magen och datorn i knät, halvliggandes i soffan), 3. Ooops, ganska mycket snözombies där helt plötsligt, detta kommer svida. 4. Men vem omvände den första white walker? Vem var liksom först, Jon borde döda hen, eller är det en hönan/ägget-situation vi har här nu? 5. Draken!. 6. Mysigt glad igen över lite sparkles mellan Jon och Dany. 7. KOMMER DRAKEN SPRUTA IS NU? Ser framför mig en Harry Potter vs Voldemort fast mellan drakarna, och is och eld istället för trollstavsljus.