Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Phew.... hållit mig undan alla spoilers i dag tills jag äntligen kom hem!
Bättre än avsnitt ett. Mer sammanhållet. Äntligen fick vi se Bran och Three-eyed Raven igen! Flashbacks!
Älskade scenen med Tyrion och drakarna.
Och Melisandres uppgivenhet, hur hon samtidigt så innerligt ville ge Jon livet tillbaka men inte trodde att hon kunde!
Att Ghost ändrade utstrålning, kan det vara för att Jons själ hade flytt dit och sedan kom tillbaka till hans kropp?
![]()
![]()
Men nu är beviset borta![]()
Annars tycker jag the Ironborns scenerna var sega, förstår att de behövs för Theons historia men ärligt hängde jag inte med där.
Phew.... hållit mig undan alla spoilers i dag tills jag äntligen kom hem!
Bättre än avsnitt ett. Mer sammanhållet. Äntligen fick vi se Bran och Three-eyed Raven igen! Flashbacks!
Älskade scenen med Tyrion och drakarna.
Och Melisandres uppgivenhet, hur hon samtidigt så innerligt ville ge Jon livet tillbaka men inte trodde att hon kunde!
Att Ghost ändrade utstrålning, kan det vara för att Jons själ hade flytt dit och sedan kom tillbaka till hans kropp?
Där hängde inte jag heller med! Alltså vem var det som dök upp och kastade ner honom från bron?![]()
Jag gillar ju inte Jon Snow
Ingen aning! Har jag missat nått i serien?
Och kan vi prata lite om Tormund Giantsbane (Kristofer Hivju)?![]()
Jaha vad tyckte ni?![]()
Tyrion och drakarna va underbart! Hoppas han får en egen drake tillslut. Kommer det vara Tyrion, Dany och Bran som leder drakarna tro?
Älskar Davos och ser fram emot vilken arme han verkar leda i trailerna. Han är så underbar, hoppas han klarar sig.