landsbygdsbo
Trådstartare
MP försöker vinna politiska poänger på den stora branden ,,, det stinker av bränt valfläsk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det du vill diskutera? Miljöpartiets politik eller etiska frågor runt branden vid Sala?
Jag konstaterar bara att nu börjar gamarna samlas för dra vinning av situationen. MP först ut, det är ju snart val Gunås.Vad är det du vill diskutera? Miljöpartiets politik eller etiska frågor runt branden vid Sala?
Mja allemansrätten finns ju egentligen inte i vår lagstiftning, bara nämd med ett par ord och då som hänvisning utan hänvisning var man finner fakta och kommunisternas historia är väl rätt känd vid det här laget, som en överlevande Polska ( från tyskt koncentrationsläger )sa, när man frågade varför hon inte ville flytta hem(hon bodde , och bor i Sverige): -Hitler gasade ihjäl människor, Stalin skjuter ihjäl dem....Jag har precis satsat mina forinter på att det är kommunismens otäcka historia och allemansrättens avskaffande. Tyvärr gav det bara 1,000000001 i odds.
Bor för lång bort, men vi har talat om att ev köra upp grovfoder till vintern om de skulle bli brist i området pga av branden. Obs ej för avsalu..
Hon fick frågan 1948, Men Stalins partikamrater blev inte utsparkade från Polen och de andra ockuperade länderna förrän 1989...Är du så gammal? Stalin dog 1953 om jag inte minns fel.
Du verkar ha missat att läsa vad jag länkade till, där diskuterar vi nämligen just MPs utspel, men du kanske har någon agenda för att starta en egen/ny tråd.Bor för lång bort, men vi har talat om att ev köra upp grovfoder till vintern om de skulle bli brist i området pga av branden. Obs ej för avsalu..
Det kanske inte är helt fel att landsbygdsbo har en helt egen arena för sina hjärtefrågor? Kanske bäst att låta landsbygdsbo stanna här?Du verkar ha missat att läsa vad jag länkade till, där diskuterar vi nämligen just MPs utspel, men du kanske har någon agenda för att starta en egen/ny tråd.
Jag tycker det är för jävla lågt att göra partipolitik av en katastrof.MP försöker vinna politiska poänger på den stora branden ,,, det stinker av bränt valfläsk
Jag har precis satsat mina forinter på att det är kommunismens otäcka historia och allemansrättens avskaffande. Tyvärr gav det bara 1,000000001 i odds.
Jag tror det finns ett färist (nästan) begravt någonstans också
Det är bögarnas fel,,,,,och kungens (han borde avgå, helst skjuta sig som på gammalt vis) och regeringens,,,,,,,,,och Fidel Castros.Jag tror det finns ett färist (nästan) begravt någonstans också
Det är bögarnas fel,,,,,och kungens (han borde avgå, helst skjuta sig som på gammalt vis) och regeringens,,,,,,,,,och Fidel Castros.
Inte bara kvällen, jag har gett mig f*n på att överleva både dig och buke och alla grannarna, och det bara på ren jävulskap!Så ja. lugn o fin, tänk på pumpen. Tänk på ngt avtändande, och ge fan i de blå pillren så överlever du kanske kvällen...
För att använda en flagrant felöversättning från 30åriga kriget: -ont krut förgår inte så lättInte bara kvällen, jag har gett mig f*n på att överleva både dig och buke och alla grannarna, och det bara på ren jävulskap!
*Leve kung Oskar, ner med bolchevikerna!*