Galopputbildning på Plönninge

cutty

Trådstartare
Vet någon hur många som sökt? Finns det platser kvar? Intagningskrav?

Gärna svar från er som sökt!!!

Sv: Galopputbildning på Plönninge

Ja har sökt ridsport (eftersom det är det enda som är riksintagning på..) men vet inte om ja ska byta när man väl kommer ner.. :angel::idea:
enda svaret ja kan säga är att de går på betygspoäng (förra året låg det runt 220 tror ja).. tror de tar in runt 250?? rätta mig om ja har fel...
Något annat än poängen går de inte på.. innan har de haft att man kunnat skriva i en lapp som en tränare kunnat skriva under men det har tagits bort..

hoppas du fick ut något av det här iaf :D //ponnie91

cutty
Hoppare

Reg.dat: Jul 2003

Fanns det galopputbildning på Plönninge 2003:crazy:?
Ajaa, jag sökte iaf dit nu och har tagit mig in preliminärt, om du har högre poäng än 10 tar du dig nog in.

Jag tror dom tog in 70 pers? och att det är ca 250 som går på hela skolan?

Oj oj :d såg fel, du hade registrerat dig 2003

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 987
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 373
Senast: Sezziyanen
·
Trädgård & Växter Vi skulle vilja ha tips och idéer angående en rabatt vi ska anlägga. Det finns just nu en lite brokig blandning av buskar där och de...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka