Galopptränare i Västmanland?

quintess

Trådstartare
Efter flytt till Västmanland skulle jag nu vilja ta upp galoppridningen igen. Har ridit en del galopp tidigare både i Sverige och i England men eftersom jag nu flyttat från sthlm och inte har ridit på ett tag här hemma undrar jag om ni kan rekomendera någon bra galopptränare i Västmanland? Är intresserad av att så snart som möjligt ta licens och börja rida löp, men då jag stått utanför galoppen ett tag samt flyttat vet jag inte riktigt var jag ska börja...
Någon som har något förslag? :crazy:

Liknande trådar

Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 211
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 663
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 127
Hundhälsa Ursäkta detta långa (röriga?) inlägg. Vi har en jättefin tik som vi är fodervärd åt. Hon är av en ras som behöver mycket mat och...
2
Svar
20
· Visningar
3 455
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst