Nej det är inte hemskt att vara ung men det kan ta hårt på en när folk skriver elaka saker.
Och jag vill inte att du ska vara ledsen eller bli arg. Utan ha kul med dina ponnysar utan att behöva få kritik för saker som kanske blir fel i text.
Jag hittade dig genom Sofia då hon var taggad i ett inlägg med din ponny på Facebook. Och du la även ut en film från youtube där ditt namn står så därför visste jag att det var samma person.
Tack <3

Tänk va underbart att du kan hitta fel i allt jag gör! Sån förebild! :D

Vad har jag mer hittat fel i?! Jag visste inte ens att jag varit involverad i diskussion med dig tidigare.

Att korrigera ett felaktigt antagande ser jag som självklart, det är fler som läser här. Barbacka är inte skonsamt för hästens rygg, tvärtom krävs det en välmusklad eller fet häst för att inte skada tornutskotten (skelettet).

Vad har jag mer hittat fel i?! Jag visste inte ens att jag varit involverad i diskussion med dig tidigare.

Att korrigera ett felaktigt antagande ser jag som självklart, det är fler som läser här. Barbacka är inte skonsamt för hästens rygg, tvärtom krävs det en välmusklad eller fet häst för att inte skada tornutskotten (skelettet).
Va tur att hon både är fett och ordentligt vältränad runt tornutsskotten då!:love::):D:heart

Liknande trådar

Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 692
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
820
Senast: phie
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 396
Senast: Roxy
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka